fredag den 13. august 2010

Lidt til weekenden

Jeg har lyst til øl men mest behov for kaffe. Rækkefølgen finder jeg nok ud af.

Som så mange andre har jeg også haft god gejst over den nye No Age. På den nye single Glitter er der en mørkere side at høre. På en måde er der mere konsekvens på spil. En anden form for vilje. Det lyder næsten mere skræmmende end romantisk, der der synges I want you bad... Underneath my skin. Fantastisk effektiv sang.

Et dejligt nyt bekendtskab er Unknown Mortal Orchestra. Jeg ved vitterligt intet om dem, og man kan ikke finde noget info på dem, så jeg lader musikken tale.

Nu vil jeg egentlig også gerne have den øl, så jeg stopper her. God weekend!

MP3: Unknown Mortal Orchestra - Thought Ballune
MP3: Unknown Mortal Orchestra - FFunny Frends
MP3: No Age - Glitter

/Martin

Ingen kommentarer: