onsdag den 25. august 2010

Grouplove

I en tid hvor man ikke længere sender fysiske breve regelmæssigt ("hold kæft!"), er man måske ikke altid lige vel opdateret om beliggenheden for den nærmeste postkasse. Så jeg endte for få minutter siden på en forlænget spadseretur i en sådan søgen, og på ca. halvdelen af turen bestilte jeg ikke så meget andet end at have sangen Colours med Grouplove på hjernen.

Jeg må konkludere, at jeg finder den fremragende. Den er ret simpel, men den er effektivt drevet af denne simple melodi og en ren energi, som Christian Zucconi imponerende formidler med sin vokal. Hannah Hooper (Disney-navn?) leverer dejligt kor. Jeg har ikke hørt hele den selvbetitlede EP, men kvintetten fra L.A. lyder ret spændende. Ikke så meget nyt under solen. Men her er da nogle skyer, der hænger smukt uden at true nogen og sympatisk lader lys skinne igennem sig.

Lidt sjovt at de staver colours på traditionel, angelsaksisk manér. Men ét af medlemmerne, Sean Gadd, bor vist i London. Måske er det ikke så sjovt alligevel. Jeg holder inde ("ja, hold kæft!").

MP3: Grouplove - Colours

/Martin

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du er sød