søndag den 25. juli 2010

Family Trees

I 2009 skrev jeg alle mine drømme ned. Det var ikke et projekt som sådan, og der var ikke noget mål med det. Faktisk er jeg i tvivl om, hvorfor jeg egentlig startede med det. Men hver eneste morgen det år var med til at fylde notesbøger ud med drømme. Trods mange (og vidt forskellige) drømme hver nat går jeg dog aldrig i søvne og taler aldrig i søvne. Men bliver lige fascineret hver gang, nogen gør det.

Derfor var det svært ikke at falde for en titel som Dream Talkin. Jeg kender ikke meget til Family Trees, men jeg ved så meget, at det er en trio fra Brooklyn, der er forholdsvis ny. De har netop udgivet en 7" på det spritnye Father/Daughter Records. Musikken er ofte en doven udgave af Beach Boys. Doven og drømmende. Ikke helt vågen. Forsøger at samle stumper af drømmene. Og i vedlagte mp3 er der endda en reference til Twin Peaks, der gør musikken endnu bedre egnet til kaffe.

Sleepwalking / Can you see what I see?

MP3: Family Trees - Dream Talkin

/Martin

Ingen kommentarer: