lørdag den 13. februar 2010

Sunglasses

Jeg tror ikke, jeg tidligere har skrevet om bands fra Savannah, Georgia. Byen er da heller ikke voldsomt stor, så det er måske ikke så overraskende. Billedet til venstre er måske en smule sjusket udført, men motivets musik er endnu heller ikke fejlfri. Den kører derimod på en gejst og naturlig stræben. En stræben efter noget ubestemt men ikke desto mindre en naturlig stræben. Navnet er Sunglasses, og det er et navn, jeg kun kan elske i disse tider.

Jeg ved ikke meget om duoen, men man hører, at de leger sig frem. Man lyder nemt som en skolevejleder, der påpeger, at der er plads til forbedringer, men faktum er, at det ikke gør noget i dette tilfælde. De kommer blot til at fortsætte med at lege sig videre i udviklingen. Og jeg vil ikke engang nævne, hvem de kunne lyde inspirerede af. Flittige læsere af disse sider vil vide, hvem jeg er træt af at nævne (men elsker ikke desto trods).

Rigtig god weekend. Fang et glimt af solen, hvis den viser sig. Alt andet ville være misbrug af potentiale, og det kan vi ikke have.

MP3: Sunglasses - Referee
MP3: Sunglasses - Whiplash

/Martin

Ingen kommentarer: